Vanlige spørsmål

Hva er fraktprisen?

Fraktprisene våre varierer etter størrelse eller tyngde på varen. Du ser før du betaler hvor mye frakten kommer på. Du betaler aldri mer enn dette. 

Hvor sendes varene fra?

Varene sendes direkte fra vårt lager i Arenal, Norge.

Hvor lang tid tar det før jeg mottar varen?

Alle bestillinger utført før kl 14 sendes ut samme dag, normal leveringstid med posten er 3-5 arbeidsdager. Du skal ha mottatt sporingsnummer på både SMS og e-post, kontakt oss via skjemaet hvis du ikke har mottatt det innen 24t etter bestilling.

Hvilke betalingsløsninger kan jeg velge?

Vår foretrukne betalingspartner er Klarna.

Det mangler en vare i leveringen

Hvis en eller flere varer mangler i forsendelsen din (som er med på leveringsbekreftelsen) ber vi deg kontakte Kundesenteret ved å sende en epost til kundeservice@engrospris.no E-posten må inneholde ditt ordrenummer og varenummer på varen(e) som mangler.

Kan jeg angre kjøpet mitt?

Du kan angre kjøp av varer fra Engrospris i henhold til kjøpsloven. Husk at varen må sendes til oss innen 14 dager fra den dagen melding om bruk av angreretten ble gitt. For å benytte deg av åpent kjøp:

  • Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
  • Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Angrerettskjema finner du her 

Hvordan komme i kontakt med dere?

Vi kan nås på både mail, og chat. Åpningstider er 08:00-16:00 alle hverdager.

kundeservice@engrospris.no 

Ikke fått svar på det du lurer på? 

Vi står klare for å hjelpe deg best vi kan, kontakt oss via skjemaet, eller e-post.