Vanlige spørsmål

Hva er fraktprisen?

Alle våre varer sendes fraktfritt til deg og med prisgaranti!

Hvor sendes varene fra?

Varene sendes direkte fra vårt lager i Froland, Norge.

Hvor lang tid tar det før jeg mottar varen?

Alle bestillinger utført før kl 14 sendes ut samme dag, normal leveringstid med posten er 3-5 arbeidsdager. Du skal ha mottatt sporingsnummer på både SMS og e-post, kontakt oss via skjemaet hvis du ikke har mottatt det innen 24t etter bestilling.

Hvilke betalingsløsninger kan jeg velge?

Vi tilbyr pr. i dag betaling via Stripe, Vipps og oppkrav.

Det mangler en vare i leveringen

Hvis en eller flere varer mangler i forsendelsen din (som er med på leveringsbekreftelsen) ber vi deg kontakte Kundesenteret ved å sende en epost til support@norskehandel.no. E-posten må inneholde ditt ordrenummer og varenummer på varen(e) som mangler.

Kan jeg angre kjøpet mitt?

Du kan angre kjøp av varer fra Engrospris i henhold til kjøpsloven. Husk at varen må sendes til oss innen 14 dager fra den dagen melding om bruk av angreretten ble gitt. For å benytte deg av åpent kjøp:

  • Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
  • Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Angrerettskjema finner du her 

Hvordan komme i kontakt med dere?

Vi kan nås på både mail, chat og telefon. Åpningstider er 08:00-16:00 alle hverdager.

+47 372 35 005

support@norskehandel.no

Ikke fått svar på det du lurer på? 

Vi står klare for å hjelpe deg best vi kan, kontakt oss via skjemaet, telefon eller e-post.