Kundeservice

Ofte stilte spørsmål

Hva er fraktprisen?

Frakt kommer på mellom 49 til 99kr. Alle bestillinger sendes med sporing.

Hvor sendes varene fra?

Varene sendes direkte fra vårt lager i Froland, Norge.

Hvor lang tid tar det før jeg mottar varen?

Alle bestillinger utført før kl 14 sendes ut samme dag, normal leveringstid med posten er 3-5 arbeidsdager. Du skal ha mottatt sporingsnummer på både SMS og e-post, kontakt oss via skjemaet hvis du ikke har mottatt det innen 24t etter bestilling.

Hvilke betalingsløsninger kan jeg velge?

Hos oss betaler du med klarna –  enkelt og greit.

Det mangler en vare i leveringen

Hvis en eller flere varer mangler i forsendelsen din ber vi deg kontakte Kundesenteret ved å sende en epost til support@norskehandel.no. E-posten må inneholde ditt ordrenummer og varenummer på varen(e) som mangler.

Kan jeg angre kjøpet mitt?

Du kan angre kjøp av varer fra BetterHome.no i henhold til kjøpsloven. Husk at varen må sendes til oss innen 14 dager fra den dagen melding om bruk av angreretten ble gitt. For å benytte deg av åpent kjøp:

  • Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den)
  • Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt

Angrerettskjema finner du her 

Hvordan komme i kontakt med dere?

Vi kan nås på både epost og telefon. Åpningstider er 08:00-16:00 alle hverdager.

support@norskehandel.no

Ikke fått svar på det du lurer på?

Kontakt oss via skjema, epost eller telefon. Vi er her for å hjelpe deg!

Kontakt oss

Postboks 19
4855 Froland

kundeservice@engrospris.no

Org.nr: 925912751

Rask leveranse

Alle bestillinger mottatt før kl 14 sendes samme dag!

Sporing

Alle bestillinger sendes med sporingsnummer på både sms og epost.

Sikre betalingsløsninger

Alle våre betalingsløsninger som Faktura, Vipps og Kortbetaling er sikre og vel anerkjente.

14 dagers returrett

Vi følger Norges og EU sine standarder for angrerett og returrett.